Onze missie is het bieden van de meest betrouwbare en kwalitatieve all-in-one IT dienstverlening voor uw bedrijf.

Stel een vraag

051 67 90 03

Hulp nodig?

Support

Helpdesk en IT support

De helpdesk is onze core business.

Wij zijn gespecialiseerd ons op het leveren van informaticasupport aan KMO's die zelf geen gespecialiseerd informaticapersoneel in dienst hebben (de meeste dus...). U hoeft dus het materiaal niet bij ons aangeschaft te hebben om een correcte en goede service te krijgen.

Deze sterke focus op support betekent voor u ook dat we een zeer ruime ervaring hebben met het oplossen van de meeste informaticaproblemen, en dat meestal sneller, en dus goedkoper, kunnen dan anderen. Onze gefactureerde kost is lager, en uw niet-productieve tijd is korter.

U kan ons vlot telefonisch en per mail bereiken, bij ons geen wachtmuziekjes en wachttijden vooraleer de telefoon opgenomen wordt.

Onze expertise dekt zowel servers, routers/firewalls, pc's (Windows en Mac OS X), randapparatuur, mobiele devices, telefonie, kortom u kunt voor zo goed als alle IT problemen bij ons terecht.

Onze helpdesk kan de meeste problemen telefonisch of via schermovername oplossen, zoniet komen we ter plaatse.

Tevens is uniek bij WestSys dat u geen onderhoudscontract hoeft afgesloten te hebben om geholpen te worden.