Onze missie is het bieden van de meest betrouwbare en kwalitatieve all-in-one IT dienstverlening voor uw bedrijf.

Stel een vraag

051 67 90 03

Hulp nodig?

Support

Installatieservice en IT helpdesk

De helpdesk is de core business van WestSys. Voor een KMO is het zeer belangrijk dat u snel en efficient geholpen wordt bij al uw IT gerelateerde vragen, want time is money, en als uw IT niet goed werkt lopen de niet productieve uren van uw medewerkers zeer snel op.

Wij zijn gespecialiseerd ons op het leveren van informaticasupport aan KMO's die zelf geen gespecialiseerd informaticapersoneel in dienst hebben (de meeste dus...).

Dit zowel voor nieuwe installaties als voor IT ondersteuning aan uw gebruikers.

Denk maar aan:

  • Installatie nieuwe apparatuur inclusief de software die u gebruikt.
  • Overzetten instellingen van de ene pc naar de andere
  • Personeelswissels of -uitbreiding
  • Uitleg over correct gebruik van uw software
  • Oplossen configuratieproblemen
  • Herstellen defecten
  • Data recovery

....

U hoeft uw IT apparatuur niet bij ons aangeschaft te hebben om een correcte en goede service te krijgen.

Deze sterke focus op support betekent voor u ook dat we een zeer ruime ervaring hebben met het oplossen van de meeste informaticaproblemen, en dat sneller, en dus goedkoper, kunnen dan anderen. Onze gefactureerde kost is lager, en uw niet-productieve tijd is korter.

U kan ons vlot telefonisch en per mail bereiken, bij ons geen wachtmuziekjes en wachttijden vooraleer de telefoon opgenomen wordt.

Onze expertise dekt zowel servers, routers/firewalls, pc's (Windows en Mac OS X), randapparatuur, mobiele devices, netwerken, telefonie, kortom u kunt voor zo goed als alle IT problemen bij ons terecht.

Onze helpdesk kan de meeste problemen telefonisch of via schermovername oplossen, zoniet komen we ter plaatse.

Tevens hoeft u bij WestSys geen onderhoudscontract afgesloten te hebben om geholpen te worden.

Ook voor bedrijven die een interne helpdeskmedewerkers hebben, treden wij vaak op als tweede of derde lijns helpdesk, of als backup in verlofperiodes.