Installatie, IT service en IT helpdesk


                                De helpdesk is de core business van WestSys. Voor een KMO is het zeer belangrijk dat u snel en efficient geholpen wordt bij al uw IT gerelateerde vragen, want time is money, en als uw IT niet goed werkt lopen de niet productieve uren van uw medewerkers zeer snel op.

                                Wij zijn gespecialiseerd ons op het leveren van informaticasupport aan KMO's die zelf geen gespecialiseerd informaticapersoneel in dienst hebben (de meeste dus...).

                                Dit zowel voor nieuwe installaties als voor IT ondersteuning aan uw gebruikers.

                                Denk maar aan:

                                • Installatie nieuwe apparatuur inclusief de software die u gebruikt.
                                • Overzetten instellingen van de ene pc naar de andere
                                • Personeelswissels of -uitbreiding
                                • Uitleg over correct gebruik van uw software
                                • Oplossen configuratieproblemen
                                • Herstellen defecten
                                • Data recovery

                                ....

                                U hoeft uw IT apparatuur niet bij ons aangeschaft te hebben om een correcte en goede service te krijgen.

                                Deze sterke focus op support betekent voor u ook dat we een zeer  ruime ervaring  hebben met het  oplossen van de meeste informaticaproblemen , en dat  sneller, en dus goedkoper , kunnen dan anderen. Onze gefactureerde kost is lager, en uw niet-productieve tijd is korter.

                                U kan ons vlot telefonisch en per mail bereiken, bij ons krijgt u geen wachtmuziekjes en wachttijden vooraleer de telefoon opgenomen wordt. Er wordt telkens een ticket gelogd zodat u snel en efficiënt kan opvolgen wat de status is.

                                Onze expertise dekt zowel servers, routers/firewalls, pc's (Windows en Mac OS X), randapparatuur, mobiele devices, netwerken, telefonie, kortom u kunt voor zo goed als alle IT problemen bij ons terecht.

                                Onze helpdesk kan de meeste problemen telefonisch of via schermovername oplossen, zoniet komen we ter plaatse. We zorgen ervoor dat u zoveel mogelijk steeds door dezelfde technieker geholpen wordt.

                                Tevens hoeft u bij WestSys geen onderhoudscontract afgesloten te hebben om geholpen te worden.

                                Ook voor bedrijven die een interne helpdeskmedewerkers hebben, treden wij vaak op als tweede of derde lijns helpdesk, of als backup in verlofperiodes.